Jag blir faktiskt lite irriterad!

För det mesta är jag likgiltig till saker och ting. Det är enklast så! Till småsaker alltså, exempelvis vad storbloggare skriver. Ingen idé att hetsa upp sig. Jag läser Blondinbellas, läser Bloggkommentatorerna, och kollar på bilder hos Kenza.

I dag eller i går skrev Blondinbella något om mat, om att man inte ska tänka på vad man äter, bara man njuter. Att det inte är farligt att njuta av mat.

MEN JO? Det är sjukt farligt! Jag säger inte att man ska gå på en diet, och låta bli mat som man egentligen älskar. Men det finns något som heter måtta. Man kan äta ALLTING, bara man äter med måtta. Att äta ute vareviga dag (enorma mängder kalorier i mat man äter ute), samt dricka alkohol till vartenda mål, är INTE vettigt någonstans. Det kommer visa sig för Blondinbella om några år.

Och om hon nu är så nöjd med hur hon ser ut nu, varför får man inte se några bikinibilder då? Det visade hon så gärna upp förut när hon var smal.

Kids, lyssna inte på henne. Ni kanske "njuter" nu, men ni kommer ångra er om några år.

Pressa inte för mycket i solen heller!!

Peace out.

Kommentarer
Postat av: Linda

Exakt. Haha så irriterande.



Grymt inlägg!

2011-08-05 @ 13:13:11
URL: http://lllllllinda.blogg.se/
Postat av: Jill

Tack snälla du :)... trevlig helg!

2011-08-06 @ 08:33:01
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0