I´ve seen it all, and it´s never enough

Jag tycker att paparazzi-bilder på kändisar ser så roliga ut. Dom vardagliga bilderna, typ när dom är på väg till gymmet eller mataffären. Kändisarna har alltid TUSEN saker i händerna! Har nog aldrig sett en bild då en kändis har fria händer. Dom har bilnycklar, vattenflaskor, kaffemuggar och telefoner, allt på samma gång. Jag blir sjukt stressad av att se det, haha. Dom borde softa lite. Det är som om dom gör det för att se upptagna ut. "Jag dricker kaffe, dricker vatten, pratar i telefon, låser upp min bil, samt promenerar mina hundar på samma gång"

Cool du är, då!


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Haha ja dem har oftast väldigt fullt i händerna, fast jag har en förmåga att ha det jag med ibland ^^ beror lite på kläder

2011-08-04 @ 10:32:56
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: william

roligt att vara paparazzi:D

2011-08-04 @ 10:38:00
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0