Blommor vid Oscarsleden

Det är så jobbigt, ena stunden vill jag ha en halvrockig klädstil, andra stunden vill jag ha bohemstil, och tredje stunden vill jag vara stilfullt och propert klädd. Får väl köra en blandning DÅ.

Kläder är så fascinerande. Det är fascinerande att man kan må bättre när man har något snyggt på sig. Att man kan känna sig hemsk om man har något fult på sig. Att man kan få bättre självförtroende tack vare ett nytt plagg! Ahh, fascinerande.

Men är jag den enda? Den enda som använder smycken (vi hoppar till accesoarer) EN enda gång, sen är jag less? Jag vet att folk gör så med kläder. Men smycken! Det går inte! Har ingen aning om varför. Ska fundera på det i kväll medan jag tar mig ett långt, skönt bad.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0